Thursday, August 9, 2007

Cargo - XXII

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kempes trebuia ingropat definitiv pentru ca a uitat de Cargo, a uitat de fani si, mai ales, l-a uitat pe Adi Barar. Ce metoda mai buna putea sa aleaga Barar pentru a-l face uitat pe Kempes pentru noua generatie? Cargo XXII. 21 de piese clasice Cargo plus una noua, toate cantate de Adi Igrisan. Hiturile cu care au crescut doua generatii de rockeri au fost reinregistrate pentru a face uitate si inregistrarile proaste ale secolului trecut. Oferta speciala: doua CD-uri la pret de unul, 25 de lei. Kempes nu mi-a fost niciodata simpatic, asa ca nu am respins proiectul XXII. Daca va spun ca nu vocea lui Igrisan a stricat multe dintre piesele clasice, nu o sa ma credeti, nu-i asa?

1 comment:

Anonymous said...

Dupa parerea mea e mai bn k Adi Igrisan canta in locul lui kempes pt k el o face mult mai bn...am cumparat sh eu ultimul album cargo XXll sh e super tare!chiar nu trebuia kempes sa uite chiar asa de cei de la cargo,dar c sa faci,...se vede probabil prin chestia asta kt d atasat a fost d cei din trupa sh kt i-a pasat d cargo...