Friday, April 6, 2018

Gus G.

Unul din marile avantaje ale Facebook-ului e ca poti sa citesti parerile despre muzica ale muzicantilor romani. Despre muzica facuta afara, evident. Am citit o gramada de pareri cel putin ciudate: ca Ripper ar fi mai bun ca Halford (ca Blaze ar fi mai bun ca Dickinson inca nu), ca unuia nu ii place King Diamond. Ceva interesant pentru Andrei Vajna: cica Manowar ar fi pentru juniori, heavy metal adevarat ar fi Judas Priest, Accept si Iron Maiden, cred ca in ordinea asta. De pe o pagina pe alta, am dat de Gus G. si ultimele lui piese. Concluzia unui om care avea poza cu microfonul la gura e ca Gus G. s-a zgarcit, dom'le, ce vocalist e basistul asta de la Pink Cream 69, Dennis Ward?

6 comments:

Andrei Vajna II said...

Pentru juniori? Slăbuț. Am auzit mai bune.

Unde vezi părerile astea? Ca-s si eu curios.

Dave said...

Pe pagina vocalistului de la CASH, Florian Opre Zazula, e o postare din 12 martie despre Judas Priest. Parerea despre Manowar e a lui Fotzey de la Truda.

Andrei Vajna II said...

Ah, am citit mai neatent si am crezut ca ai spus "muzicieni". Pana la urma e ok, sunt doar pareri subiective, nu desfiinteaza pe nimeni, nu face aprecieri legate de valoare. Chiar si aia cu Manowar, daca omului ii place muzica mai directa si nu a ascultat decat unele piese Manowar, atunci da, i se pare pentru juniori... desi cand am vazut ca e vorba de Truda ma gandeam ca e ca si cum Tucudean si-ar da cu parerea despre Cristiano Ronaldo.

Din ce am ascultat eu, Ripper mi se pare ca are o voce mai dinamica si mult mai variata. Dar conteaza si cine si cum il pune in valoare. Pe piesele Judas cred ca e cam limitat, deci din punctul asta de vedere, normal ca e mai bine cu Halford.

N-am ascultat King Diamond, dar de fiecare data cand am auzit intamplator mi s-a parut ingrozitor.

Dave said...

Nici nu vreau sa imi amintesc albumele lui Ripper cu Priest. Am crescut cu Jugulator, dar e groaznic ce face acolo.
Ma fac ca nu am vazut ce ai scris de King Diamond.
Problema cu oamenii astia e ca stiu foarte bine cum trebuie sa-si faca altii treaba, de ce nu suna bine un album, de ce nu le place cate o legenda, dar cand ajungi la albumele lor, iti vine sa te iei cu mainile de cap. Cu practica e mai greu.

Andrei Vajna II said...

Sunt de acord, dar tocmai ca nu mi s-a parut ca s-au luat de aspectele tehnice, ci doar au spus ca le place o chestie mai mult ca cealalta.

Am reincercat sa ascult King Diamond. Ma zgarie vocea pe timpane. Cred ca m-am nascut prea tarziu si nu inteleg care e faza cu astia. Cand te plictiseai de Metallica, treceai la King Diamond pentru ca sigur se ingrozea mama si/sau bunica?

Dave said...

Cei cu aspectele tehnice erau altii, dar e o discutie mai veche si mi-ar lua prea mult timp sa o caut.

In legatura cu King Diamond, o sa abordez tema vineri, ca m-am pus sa reascult Mercyful Fate. Ma gandesc ca nici astia nu iti plac.