Saturday, April 21, 2018

Cypress Hill

Dupa ce am vazut o filmare in care Run the Jewels vorbesc despre trupele lor de metal preferate, mi-am adus aminte de inceputurile mele in hip-hop: Cypress Hill, 1995. Era un tip prin liceu care asculta hardcore, gen Sick Of It All sau Madball, dar si hip-hop. Mi-am cumparat Cypress Hill III: Temples of Boom. Nu mi-au placut toate piesele, dar mi-a fixat directia in ceea ce priveste genul si poate de aia nu mi-au placut trupele promovate de hipsteri, gen Dalek sau Death Grips. Ma rog, nu e rau sa le asculti, dar pentru hip-hop sunt la fel de relevante ca Five Finger Death Punch sau Avenged Sevenfold pentru metal.
Zilele astea am ascultat mult hip-hop si am ajuns la concluzia ca nici un star rock nu a aratat la fel de cool ca baietii din clipul Straight Gutta (un MC are tricou cu AC/DC - For Those About To Rock). Daca te gandesti la Eric Adams & Co, dupa ce vezi clipul asta, te ia rasul.
Piesa mea preferata de pe Cypress Hill III: Temples of Boom ramane Killa Hill, in special partea lui U God. Evident ca nu stiam la vremea aia ca pe Killa Hill canta RZA si U God de la Wu Tang. Pe casetele piratate nu existau astfel de mentiuni.

3 comments:

Andrei Vajna II said...

Imi place mai mult Straight Gutta decat aia de la Cypress Hill, dar poate e vorba doar de cum a evoluat genul.

Nu mi se pare deloc cool tipul ala si n-am inteles comparatia aia mere cu pere. Macar de alegeai si tu cineva mai popular. Manowar nu cred ca au fost vreodata prea cool.

Dave said...

La mine e invers, dar ai dreptate, e vorba de evolutie. Cam ca diferenta dintre primul si ultimul Exodus, de exemplu. Un tanar metalist ar aprecia ultimul album.

Te tachinam cu Manowar, nu au fost ei mari vedete niciodata.

Andrei Vajna II said...

Ah, in caz ca n-ai remarcat, sunt imun la din astea. Imaginea asta usor ironizabila e doar o fatada care sa tina poser-ii la distanta.