Friday, February 9, 2018

W.A.S.P.

Cred ca prin 1993 am ascultat prima data The Crimson Idol, la emisiunea lui Calin Pacatius, Conexiuni Rock, de la Radio Timisoara. Evident ca in acel moment nu stiam ca ma aflu in fata unei capodopere a heavy metalului, probabil cel mai bun album conceptual al genului. Tin minte ca prezentatorul a spus povestea albumului si, in stilul bine cunoscut, traducea titlurile pieselor, asa ca peste ani am ramas cu The Gypsy Meets The Boy
Blackie Lawless are tot dreptul sa faca ce vrea, dar mi se pare cel putin ciudata ideea lui de a reinregistra The Crimson Idol dupa 25 de ani. Am inteles ca voia sa prezinte filmul facut in anii '90, dar asta o putea face si cu albumul original, iar daca avea piese ramase, nu se supara nimeni daca le inregistra acum ca bonusuri. Vocea lui nu mai e aceeasi, oamenii de la instrumente nu mai sunt aceeasi. Pana in momentul de fata nu am reusit sa aflu cine a fost la tobe. Oricine ar fi fost, e greu sa il bati pe Frankie Banali, mai ales in forma de acum 25 de ani.


No comments: