Saturday, September 6, 2008

Volbeat - Guitar Gangsters & Cadillac Blood


Daca tot suntem la fotbal, sa ramanem la fotbal. Il mai tineti minte pe Claudiu Raducanu? Omul si-a trait momentul de glorie intr-un singur meci, cand a jucat la Espanyol Barcelona, a dat un gol decisiv si si-a aruncat tricoul in aer de au ajuns spaniolii sa rupa tribuna incercand sa-l prinda. Faza aceasta s-a numit Rock the Rebel / Metal the Devil. La inceputul acestui an, Claudiu Raducanu a jucat la U Cluj, echipa care a retrogradat in esalonul secund, si, din cate stiu eu, nu a dat niciun gol. Nu, nu va speriati, faza aceasta s-ar putea sa fie viitorul album Volbeat, pentru ca, intr-un timp, Claudiu Raducanu a evoluat si pe la Arminia Bielefeld. Faza aceasta este Guitar Gangsters & Cadillac Blood. Frati metalisti, trebuie sa recunoastem ca Volbeat a fost o teapa istorica, repet, istorica, sa ma mentin in repertoriul de mai jos. O trupa cu resurse pentru un singur album, nu stiu de ce o mai lalaie atat.



P.S. Cam fortata comparatia asta cu Claudiu Raducanu, nu-i asa?

2 comments:

Anonymous said...

d'acor, cam fasaiala albumu asta

Andrei Vajna II said...

Mie mi se par exagerari. Nu inteleg de ce Rock the Rebel/Metal the Devil e asa tare, si de ce asta e asa slab. Mie nu mi se pare o mare diferenta intre cele 3 albume ale lor, si chiar primul imi place cel mai mult.

E, drept, ca medie, Rock the Rebel/Metal the Devil e mai bun, dar singura piesa tare e Garden's Tale, pe cand pe primul avem Rebel Monster si Healing Subconsciously.

Pe Gangsters nu avem vreo piesa tare, dar nu sunt nici catastrofe, sunt in stilul trupei. Evolutia lor nu mi se pare sinuoasa, ci o linie dreapta, pentru ca diferenta intre albume e neglijabila. As putea sa ascult toate piesele lor cu shuffle si nu cred ca m-as prinde care pe ce album sunt.

Se poate consideratia ta sa fie una de moment. Eu ascultand toata discografia lor odata, probabil nu am fost influentat de asteptarile din momentul aparitiei albumului.

A, da, si nu stiu de ce e mare pacaleala trupa asta, pentru ca nu-mi pot da seama ce mare chestie aveau ei de oferit sau ce au promis ei ca ne vor oferi si nu au facut-o prin acest album. Sunt doar o trupa placuta la auz, poate ceva de ascultat in loc de Metallica, nu noii cavalerii ai metalului.