Sunday, September 7, 2008

Cand rezervele rezervelor vorbesc

Impresiile mele despre festivalul Rock la Mures 2008 au ajuns pe Metalhead, cel mai important site de metal din Romania. Cine credeti ca si-a facut timp sa citeasca ce am scris eu pe acolo? Mihnea Blidariu. Cele doua reactii ale sale, una la articolul meu si cealalta la comentariul unui cititor, merita consemnate si pe acest blog, la categoria "No comment":

imi pare rau, comportamentul nostru pe scena a fost dictat de atitudinea publicului si nu invers. dupa un drum chinuitor de 8 ore, sari direct pe scena si te gandesti ca o sa uiti de oboseala si tot cu ajutorul publicului. n-a fost cazul aici, cu toata stradania celor 15-20 de persoane din fata, carora le-am multumit, de altfel. restul nu pareau nici macar sa astepte Ektomorf sau Anti-Falg (ceea ce as fi inteles), ci pur si simplu pareau iesiti la un mic si o bere. mie, cand nu imi place o trupa, o tai din fata scenei spre orizonturi mai promitatoare... si daca nu pricepi ironiile rostite la microfon, rezuma-te la ceea ce intelegi. multumim pentru aprecierile legate de piesele noi. peace. (28.08.2008)

anunt: importez idei anarho-sindicaliste la pachet cu caciulitze cu stema rosie si exportez atitudini de pseudo-punkisti retarzi si fani ai rezervelor rezervelor lu FC Sepultura. daca poti sa-ti dai cu parerea despre muzica unei trupe la care singur sustii ca ai dormit tot timpul, nu mai e nevoie de vreun contra-argument din partea mea. (06.08.2008)

No comments: