Friday, February 16, 2018

Pyogenesis

In 21 aprilie 2018, in Daos, concert Pyogenesis. O ocazie buna pentru a ma intoarce in timp la Sweet X-Rated Nothings, primul si singurul album Pyogenesis pe care l-am ascultat integral. Gratie hitului Fade Away, difuzat de Lenti Chiriac pe la toate emisiunile lui, cred ca prin 1995, in orice caz inainte de Twinaleblood, mi-am cumparat albumul de la Rocka Rolla. Sa fi fost inainte de Crematory, sa fi fost dupa Crematory, nu mai stiu exact.
Dupa o perioada in care toti cei din gasca de la liceu am ascultat brutal death metal, fara sa intelegem mare lucru, am trecut la varianta light, la death/doom, si ulterior la gothic metal. Pyogenesis a fost consecinta neintelegerii si a teribilismului adolescentei. Nu a fost nici prima, nici ultima. Singura recenzie de pe Metal Archives la Sweet X-Rated Nothings descrie foarte bine albumul: a tragically catchy catastrophe. O catastrofa pe care noi o numeam death/doom la vremea aia.

No comments: