Friday, February 2, 2018

Dokken

Nu am mai prea ascultat glam metal in ultimii ani. Anul trecut mi s-a stricat un hard disk si am pierdut cateva sute de giga de muzica, inclusiv glam. Nu stiu daca o sa reusesc sa o reconstitui vreodata. M-am uitat putin in urma pe blog si am sesizat ca am uitat de o gramada de trupe despre care am scris, la unele nici numele nu mai imi spunea nimic. In stiuatia asta, a face un playlist cu glam metal nu e o sarcina foarte usoara, daca ar fi sa ma bazez numai pe memorie. Am nevoie de un astfel de playlist dimineata, cand beau cafeaua. Ar fi ideal si pentru masina, dar nu prea gasesc CD-uri originale in Romania. In fine, am uitat de o gramada de trupe, dar de Dokken nu cred ca o sa uit niciodata. It's Not Love, o piesa de top 10 pentru acest gen muzical atat de blamat, de foarte multe ori pe nedrept. 

No comments: