Tuesday, July 25, 2017

Judas Priest - Living Bad Dreams

Nu am cumparat multe albume originale la viata mea. Ma rog, depinde din ce punct de vedere privesti. Printre cunoscutii mei as parea un mare colectionar cu cele cateva sute de albume ale mele, in conditiile in care multi asculta muzica pe You Tube. In fine, un singur album l-am cumparat de doua ori: Painkiller. Prima data, prin 1996, pe caseta, varianta standard, cu zece piese. A doua oara, anul trecut, pe CD, dupa ce am constatat ca dintr-o prostie mi-am pierdut toata colectia de casete, din care maxim 20 originale si cateva sute fara valoare. Varianta remasterizata de pe CD contine 12 piese, cu doua bonusuri, intre care si Living Bad Dreams. Cred ca cei de la Judas Priest regreta ca nu au lasat piesa pe album la fel cum regreta ca nu au lasat Reckless pe coloana sonora de la Top Gun. 

No comments: