Tuesday, September 8, 2009

Top 5 Country Rock Singles 2009

La unul dintre topurile trecute, cand am incercat sa gasesc potentiali ascultatori de country, am facut o greseala. Piesele pe care le-am ales atunci sunt foarte bune, dar, cum marea majoritate a cititorilor acestui blog asculta rock, trebuia sa aleg niste piese cu putin mai mult nerv. De altfel, mi-am amintit ca si eu, pe la inceputuri, preferam piesele ritmate si le ignoram pe celelalte. In acea perioada, nu as fi putut asculta sub nicio forma un album ca Live Like You Were Dying al lui Tim McGraw. De fapt, as fi putut sa ascult, dar nu as fi inteles mare lucru. In Top 5 Country Rock Singles 2009 am ales cele mai bune cinci single-uri lansate anul acesta. Am inversat ordinea de prezentare a pieselor ca nu cumva sa ratati ultimul single Brooks & Dunn, recomandarea mea principala. Daca nici acum nu reusesc sa conving pe nimeni, nu mai am nicio sansa in viitor.

1. Brooks & Dunn feat. Billy Gibbons (ZZ Top) - Honky Tonk Stomp (#1s... And Then Some, 2009)



2. Randy Houser - Boots On (Anything Goes, 2008)



3. Jason Aldean - She's Country (Wide Open, 2009)



4. Craig Morgan - Bonfire (That's Why, 2008)



5. Billy Ray Cyrus - Thrillbilly (Back To Tennessee, 2009)

No comments: