Monday, September 28, 2009

Hot Country Hits

In urma cu doua saptamani, din dorinta de a schimba putin atmosfera pe la birou, am umblat pe la posturile de radio. Nu am ajuns pe la Radio Zu, Radio Romantic sau alte minuni care se asculta prin Romania, ci am trecut de la Kickin' Country la Y108 HD2. Daca deviza postului Kickin' Country era "Soundtrack to your work day", deviza postului Y108 HD2 e "Nuthin' but new country". Cu aceasta ocazie, am realizat din nou ce inseamna un sigle si ce urmari are difuzarea sa, de cateva ori, pe parcursul unei zile. Playlist-ul e cam acelasi si fiecare piesa se repeta dupa doua sau trei ore. Single-urile noi intra o data pe saptamana, dar nu foarte multe. Saptamana aceasta au intrat piesele Southern Voice a lui Tim McGraw si Long After I'm Gone a lui Big Kenny, doua adevarate bijuterii pentru iubitorii de country contemporan. Schimbarea postului de radio a fost de bun augur, pentru ca am ajuns sa apreciez cateva piese pe care, in alt context, le-as fi ignorat. De exemplu:

5. Jason Michael Carroll - Hurry Home (Growing Up Is Getting Old, 2009)

4. Jack Ingram - Barefoot And Crazy (Big Dreams And High Hopes, 2009)

3. Chris Young - Gettin' You Home (The Man I Want To Be, 2009)

2. Luke Bryan - Do I (Doin' My Thing, 2009)

1. Tim McGraw - Southern Voice (Southern Voice, 2009)

No comments: