Monday, June 8, 2009

Top 5 Country Singles

In country, un single bun face cat jumatate de album bun. Doua single-uri bune fac cat doua treimi de album bun. Trei single-uri bune inseamna disc de platina. Avand in vedere aceasta situatie delicata, foarte multi interpreti de country, cand incep lucrul la un album nou, investesc foarte multi bani in cateva piese cu potential de single. Restul pieselor de pe album sunt de umplutura, in multe cazuri, la fel cum se intampla si in alte genuri muzicale. De ceva timp, am inceput sa ascult cu atentie un numar de 20 single-uri difuzate pe posturile de radio de profil din S.U.A., in ultimele sase luni. Cand am spus ca am ascultat cu atentie, am vrut sa spun, de fapt, ca am ascultat piesele in masina. S-ar putea sa puneti la indoiala vorbele mele si sa va intrebati ce as fi putut sa analizez in 20 de minute de drum. Tocmai un drum scurt impune o selectie mai buna. La inceput am ascultat toate piesele. Dupa cateva zile, vroiam sa ascult doar cateva piese si, avand doar 20 - 25 de minute la dispozitie, am ajuns sa le aleg pe cele care imi placeau cel mai mult. Dupa cateva saptamani de ascultat, am stabilit ca cele mai bune cinci single-uri sunt urmatoarele:

5. Rodney Atkins - It's America (It's America, 2009)



4. Montgomery Gentry - One In Every Crowd (Back When I Knew It All, 2008)



3. Keith Urban - Kiss A Girl (Defying Gravity, 2009)



2. Blake Shelton - I'll Just Hold On (Startin' Fires, 2008)



1. Toby Keith - God Love Her (That Don't Make Me a Bad Guy, 2008)



P.S. Orice pozitie e discutabila cu exceptia primului loc.

2 comments:

Unknown said...

as avea citeva comentarii pe marginea postarilor cu country single-urile:
-nu toate apartin unui chart si nu toate sunt ...foarte proaspete!mai trebuie rascolit prin clasamentele americane de specialitate pentru ca materialul oferit de you tube este f.generos si documentarea este easyer.In rest sa ai parte de mai mult respect in interventiile celorlalti.Thanks,Mr.Him

Dave said...

E adevarat, nu toate piesele sunt foarte proaspete. Cred ca cea mai veche e a lui Toby Keith, care intre timp a lansat un nou single, Lost You Anyway, dar, cu toate acestea, God Love Her e inca in heavy rotation pe Kickin' Country. Montgomery Gentry si Rodney Atkins au lansat, de asemenea, noi single-uri. In acest top am vrut sa prezint piesele mele preferate din ultimele sase luni. Lista era mult mai lunga si ii cuprindea pe Jason Aldean, Tim McGraw, John Rich, Jason Michael Carroll, Kenny Chesney, Dierks Bentley, Zac Brown Band si altii. Cele cinci piese din top au adunat cele mai multe ascultari.