Friday, April 24, 2009

Therapy? - Crooked Timber


Cei de la Therapy? au iesit din vederile mele dupa Infernal Love, ultima imagine care mi-a ramas in minte fiind un deget in buricul lui Andy Cairns, in sinistrul videoclip Diane. Am ascultat si albumele de dupa Infernal Love, nu pot sa garantez ca pe toate, in speranta ca voi gasi un nou Troublegum, dar am trecut repede peste ele. Probabil ca si Crooked Timber ar fi avut aceeasi soarta daca nu as fi citit numarul din aprilie al revistei Rocksound. Nota nu m-a miscat deloc, dar mentiunea din final, for fans of: Clutch, Kylessa, Big Black, Nick Cave, a fost decisiva. Recenzia se incheia in felul urmator: Attitude, big repeated riffs, seriously, what more do you want? Chiar asa, ce imi trebuie mai mult! Crooked Timber era in computerul meu de ceva timp. L-am transferat pe telefonul mobil si am inchis computerul si televizorul, adica elementele care mi-ar fi putut distrage atentia. Am dat de un Therapy? la un nivel la care nu speram sa il gasesc si m-am bucurat. Punk, rock, metal, alternative, post grunge, o dorinta puternica de a experimenta si mai era ceva. Da, atitudine, cum spunea si recenzia. Avand in vederea antecedentele si experienta acumultata de Therapy? in toti acesti ani, sunt sigur ca nu poate exista nimic mai sus de Crooked Timber. Nu a fost si nici nu va mai fi. Sa ne bucuram de aceasta capodopera.

De ascultat: Clowns Galore, I Told You I Was Ill, Somnambulist.

4 comments:

Li said...

yes!
de-abia astept sa-l ascult

Tom said...

si mie mi s-a parut un album nesperat de "revergorat". plus ca baietii au si o placere bolnava sa se joace in mod placut cu o suta de stiluri

Andrei Vajna II said...

Da, e tare albumu. Cel mai mult imi place Exiles, e dementiala. M-a lovit de la primul acord. Am ascultat-o pe repeat de mai multe ori, ceea ce nu fac prea des. Faina e si Magic Mountain, dar e cam lunga si plictisitoare. Cred ca e cel mai bine de ascultat in anumite stari sufletesti.

In rest, tot albumul e bun, in special prima jumatate, mai condensata asa, dupa care parca se destinde in a doua jumatate. Dar astea doua piese imi par mie ca se ridica undeva deasupra.

Dave said...

Trebuia sa pun si Exiles la de ascultat, e o piesa foarte buna. Preferata mea ramane Clowns Galore. Ai dreptate cu Magic Mountain, din aceasta cauza nu am ascultat-o de multe ori.