Saturday, April 4, 2009

Muzica - trimestrul I

In primele trei luni ale anului 2009 am adunat 106 ore de muzica noua. Cam putin. Daca trag linie, raman cu albumele insirate mai jos:

General (ordinea e alfabetica, n-am avut rabdare sa ma pun sa cantaresc)

Antony and the Johnsons - The Crying Light
Death - For The Whole World To See
John Frusciante - The Empyrean
PJ Harvey & John Parish - A Woman A Man Walked By
Mastodon - Crack The Skye
Morrissey - Years Of Refusal
Renegade Five - Underground Universe
Swan Lake - Enemy Mine
Thursday - Common Existence
Trophy Scars - Bad Luck



Metal si rock cu greutate (aici am facut top)

1. Mastodon - Crack The Skye
2. Kylesa - Static Tensions
3. Lamb Of God - Wrath
4. Isis - Wavering Radiant
5. Dead In Existence - Searching Confidence
6. The Eyes Of A Traitor - A Clear Perception
7. A Plea For Purging - Depravity
8. Malefice - Dawn Of Reprisal
9. Architects - Hollow Crown
10. Candlemass - Death Magic Doom



Country (un top mai scurt)

1. Rodney Atkins - It's America
2. John Rich - Son Of A Preacher Man
3. Keith Urban - Defying Gravity
4. Dierks Bentley - Feel That Fire
5. Billy Ray Cyrus - Back To Tennessee



Glam, sleaze si rock vesel (aici e saracie lucie)

1. Nasty Idols - Boys Town
2. Tracy Gang Pussy - Number 4
3. Innocent Rosie - Bad Habit Romance



Piesa trimestrului I:

3 comments:

Garm said...

Am ascultat din lista de metale Lamb of God si Candlemass. Sincer LoG nu mi se pare asa grozav... chit ca destula lume il lauda.

Apropo de glam insa, cred ca ar intra si Deathstars undeva pe acolo. Iar albumul cel nou, chit ca mai slab ca precedentul, nu e rau de loc.

Dave said...

Dar Mastodonul ti se pare grozav, nu? Trebuie sa ti se para grozav!

In legatura cu Deathstars, look-ul e bun, atitudinea e corecta, dar mai au de lucru la muzica pana sa intre la glam cu drepturi depline. Nu vreau sa-mi amintesc de ultimul lor album. Nu e rau, dar Deathstars era una dintre trupele pentru care as fi bagat mana in foc ca va da lovitura anul acesta.

Garm said...

Mastodonul inca nu l-am ascultat, dar o sa ii dau o sansa.

Muzical Deathstars nu e chiar Glam dar eu zic ca suna bine. Sunt chiar printre preferatele mele. Cat despre dat lovitura - sa stii ca nu sunt departe.