Sunday, February 1, 2009

John Frusciante - Inside Of Emptiness (2004)


In seara asta am avut nervi. Dar ce nervi? Mari de tot. Nu are rost sa spun cine mi i-a provocat si nici sa ofer explicatii suplimentare. Pur si simplu, nu are legatura cu blogul. Am cautat cea mai simpla rezolvare posibila in contextul dat. Nici contextul nu e prea important. Rezolvarea - un album cap - coada. Dar nervii sunt de mai multe feluri. Rezolvarile, la fel. Am inceput cu Fucked Up si am continuat cu Gallows. Dupa zece minute mi s-a facut greata. Nu ca Fucked Up sau Gallows nu ar canta bine. Totul tinea de context si nervi. Rezolvarea a venit de la surpriza lunii ianuarie, John Frusciante. Inside Of Emptiness, voce in mare parte falsetto, chitara magica, tobe ciudate si o atmosfera care se gaseste numai pe albumele solo ale chitaristului de la Red Hot Chili Peppers. Si am uitat de toate, de nervi, de faptul ca, desi era duminica, trebuia sa ma trezesc la ora 8 si de inca ceva, dar nu mai tin minte despre ce era vorba. Tot ce tin minte e ca am gasit raspunsul la o intrebare stupida pe care o mai gasiti prin interviuri: ce album ai lua cu tine daca ai pleca pe o insula pustie? Inside Of Emptiness, chiar daca ar trebui sa iau si nervii pentru a ma bucura de fiecare ascultare.

Scratches



Emptiness

No comments: