Monday, December 22, 2008

Glam 08

Vine sfarsitul anului si toata lumea face topuri. Am inceput si eu sa il schitez pe al meu si am ajuns la concluzia ca o serie de genuri muzicale de care m-am ocupat pe acest blog nu vor fi reprezentate la varf. Din acest motiv, m-am hotarat sa fac niste alegeri pe genuri de pe la locul 15 in jos. Asa a aparut Glam 08, iar in zilele urmatoare vor aparea Country 08 si Metal 08, nu neaparat in aceasta ordine. Tin sa precizez ca termenul glam e unul de tip inclusivist. Asadar, glam metal, sleaze, punk rock, punk'n'roll, power pop, cock rock, hard rock vesel si altele. Zece albume ...

1. Gemini Five - Sex Drugs Anarchy
(www.myspace.com/geminifive)

2. Mötley Crüe - Saints Of Los Angeles
(www.myspace.com/motleycrue)

3. Crash Kelly - One More Heart Attack
(www.myspace.com/crashkelly)

4. Bastardz - Jungle Outlawz
(www.myspace.com/bastardz)

5. Johnny Burning - Get Up, Get Loose, Get Off
(www.myspace.com/jburning)

6. Stephen Pearcy - Under My Skin
(www.myspace.com/stephenpearcy)

7. Parasite City - 10 Hits To K.O.
(www.myspace.com/parasitecity)

8. Cowboy Prostitutes - Swingin’ At The Fences
(www.myspace.com/cowboyprostitutes)

9. Confederacy Of Horsepower - Vagabond Cabaret
(www.myspace.com/confederacyofhorsepower)

10. Miss Crazy - II
(www.myspace.com/misscrazymusic)

... si cele mai bune cinci piese glam sau inca cinci motive pentru care ar fi meritat sa folosim fixativul in 2008:

1. Johnny Burning - Idiota (Get Up, Get Loose, Get Off)



2. Stephen Pearcy - Here We Go (Under My Skin)

Prima piesa din playlistul de pe www.myspace.com/stephenpearcy.


3. Mötley Crüe - Saints Of Los Angeles (Saints Of Los Angeles)



4. Miss Crazy - Livin' Without You (II)



5. Gemini Five - Scream 4 Me (Sex Drugs Anarchy)

No comments: