Thursday, November 27, 2008

Care-i treaba?

Balaur: In momentul in care noi am vrut sa facem concertul asta de lansare, ne-am gindit pe cine luam in deschidere. Eu m-am implicat foarte mult in ceea ce inseamna partea muzicala de la Idol, trupa de fete, si atunci am spus: eu propun sa le luam pe ele, fireste. Ar fi fost cea mai buna ocazie pentru ele sa apara in fata unui public destul de numeros. Deci ele erau oarecum confirmate.

Dar trebuiau sa fie si votate.

Coiot: Iarasi, spun treaba asta de ani de zile si o s-o mai spun: eu nu am spus absolut nici o secunda, si scrie chiar si pe carti treaba asta, ca daca as zice ca sunt poet as jigni amintirea lui Arghezi sau a lui Eminescu – oameni pe care eu ii iubesc.

Carti de poezie?

Coiot: De ce pot sa cant despre un moment in care fac sex, dar nu pot sa cant despre un moment in care am fost pe scena cu Iron Maiden. Care-i treaba?

Si asa mai avem ceva pentru bula anului.

(Metalfan)

No comments: