Monday, October 24, 2011

Va place DaDa?

3 comments:

Big Bule said...

Cel mai straniu album Alice Cooper. Poate doar fata B de la Killer sa fie mai stranie.

Pe partea de compozitie este probabil unul din cele mai solide albume Alice Cooper. Nu mi s-a parut ciudat sa intalnesc cativa maniaci AC care sa spuna ca este cel mai bun album AC. Numai piese una si una!

Tu ce parere ai despre album?

PS: Apropo, am senzatia ca "I am made of you" vine direct in continuarea DaDa.

Dave said...

De ceva timp am o parere foarte buna despre DaDa. Nu de foarte mult timp, din pacate. DaDa, Flush The Fashion, Special Forces si Zipper Catches Skin au fost albumele pe care le-am sarit din discografia Alice Cooper. Acum chiar ca nu mi s-ar parea ciudat daca un fan Alice Cooper mi-ar spune ca DaDa e cel mai bun album, desi eu nu as merge chiar asa de departe.

Pacman said...

O atmosfera deosebita !