Thursday, July 15, 2010

Topuri 2010 - Semestrul I

Dupa cum ati observat, de la inceputul anului si pana in prezent, am scris foarte putin pe blog. Arata mai mult a twitter decat a blog. Nu stiu daca situatia se va schimba in perioada urmatoare. Un lucru insa nu s-a schimbat: ascult muzica. Noua, veche, usoara, grea, tot ce imi suna bine la ureche cand fac treaba asta sau ma ocup de altceva. Daca tot am ascultat albume aparute in 2010 si nu am scris mai nimic de ele, consider ca e cazul sa le mentionez macar numele celor mai interesante. Astept sa imi spuneti daca am ratat vreun album important.

Top rock (ordinea e alfabetica)

Buckethead - Shadows Between The Sky
Cancer Bats - Bears, Mayors, Scraps and Bones
The Dead Wheater - Sea Of Cowards
Deftones - Diamond Eyes
The Dillinger Escape Plan - Option Paralysis
Melvins - The Bride Screamed Murder
Mike Patton - Mondo Cane
Rolo Tomassi - Cosmology
Trash Talk - Eyes & Nines
Zoroaster - Matador

Piesa preferata: Trash Talk - Explode



Top country (am avut foarte putine optiuni la country si pop country, asa ca am completat cu ceva alternative country)

Gary Allan - Get Off On The Pain
Elizabeth Cook - Welder
Hank III - Rebel Within
Alan Jackson - Freight Train
Tift Merritt - See You On The Moon

Piesa preferata: Jaron and The Long Road to Love - Pray for You (pentru ca m-au bombardat astia de la radio cu ea pana i-am invatat versurile). Pentru oamenii seriosi, Gary Allan - Along The Way (am gasit numai variante aiurea pe YouTube)



Top glam & sleaze

Crashdiet - Generation Wild
Crazy Lixx - New Religion
Ratt - Infestation
Vince Neil - Tattoos & Tequila
Reckless Love - Reckless Love

Piesa preferata: Crashdiet - Generation Wild

4 comments:

Paul Slayer Grigoriu said...

N-am ascultat tot ce s-a scos, evident, dar din cele care mi-au retinut atentia recomand mai ales Mekong Delta. Nu-i chiar de lepadat nici Keep of Kalessin, nici chiar Danzig. Revin, eventual, cu o oferta mai variata. Demon Hunter pare interesant, dar trebuie sa-l aprofundez.

Garm said...

Dupa cum a zis si Slayer ai ratat Danzigul. Eu zic ca e un "must" albumul este in genul celor din vremurile bune, vocea omului este la inaltime iar imaginea sa face de ras mai mult de 3/4 din scena glam :D.

Dave said...

Am recuperat Danzig intre timp. E bun, dar nu de top 10.

Paul Slayer Grigoriu said...

Pregateste-te de noul James LaBrie. Cred ca va fi pe gustul tau.