Monday, October 19, 2009

Toby Keith - American Ride


Incredibil! Acesta a fost singurul cuvant pe care l-am putut rosti dupa ce am ascultat ultimul album al lui Toby Keith, American Ride. De ce incredibil? Pentru ca, an de an, Toby Keith reuseste sa scoata albume foarte bune. Daca ar actiona ca George Strait, Tim McGraw sau Kenny Chesney, care scot teancul de bani si se pun sa aleaga piese, cuvantul ar fi fost partial golit de semnificatie. Dar Toby Keith se incapataneaza sa-si compuna albumele, de obicei, impreuna cu un apropiat de-al sau, si aceasta schema se dovedeste norocoasa de fiecare data. Pe American Ride, superstarul american a facut echipa, pe sapte piese, cu Bobby Pinson, cu care a lucrat si pe That Don't Make Me A Bad Guy. Patru piese sunt compuse doar de Toby Keith, singura exceptie de pe album fiind superhitul American Ride, compus de Joe West si Dave Pahanish. Dupa ce am ascultat albumul m-am pus sa fac niste calcule, ca tot am intrat in ultimul trimestru al anului 2009. In urma unei analize serioase, am ajuns la concluzia ca, pana acum, American Ride e albumul country al anului. Practic, nu prea are concurenta, singurul care putea aspira la primul loc fiind Brad Paisley, dar American Saturday Night are cateva caderi inexplicabile spre final si pierde la capitolul omogenitate.

De ascultat: American Ride, If You're Tryin' You Ain't, You Can't Read My Mind.

No comments: