Friday, March 27, 2009

Marilyn Manson - The High End Of Low

Am ascultat trei piese de pe The High End Of Low, viitorul album al lui Marilyn Manson: Arma-God Damn-Mother Fuckin'-Geddon, The Wow si We're From America. De altfel, We're From America se poate descarca gratuit de pe MarilynManson.com. Marilyn Manson compara The High End Of Low cu Antichrist Superstar. Am ridicat spranceana stanga cand am citit aceasta declaratie si m-am luat cu mainile de cap dupa ce am ascultat cele trei piese. Tot el spunea ca The High End Of Low e very ruthless, very heavy, and very violent. Se poate. Credeati ca Twiggy Ramirez poate face minuni? Sa vad cine il mai injura pe Tim Skold acum! In seara aceasta voi continua cu Holy Wood (In the Shadow of the Valley of Death), poate chiar si cu Eat Me, Drink Me.

1 comment:

Garm said...

O veste buna si una rea in acelasi timp. Aia buna e ca se apropie lansarea noului album Manson aia proasta e ca pare afi la fel de neinspirat ca si cele anterioare. Nu stiu exact de ce dar dupa Mechanical Animals parca s-a cam dus farmecul...