Saturday, February 28, 2009

My Dying Bride - For Lies I Sire


Am observat ca la metalisti se tine cont de vechime, asa ca vin si va spun ca am ascultat Turn Loose The Swans chiar in 1993. Pe la inceputul anului 1994 stiam albumul pe de rost. Pentru a strica imaginea creata de prima fraza, recunosc ca, in urma cu cateva zile, am aflat ca My Dying Bride a scos un album si in 2006, intitulat A Line Of Deathless Kings. Acum, pentru a scapa definitiv de fanii My Dying Bride, care, intamplator sau nu, au ajuns pe acest blog, recunosc ca A Line Of Deathless Kings ridica la trei numarul albumelor neascultate din discografia acestei trupe, dupa As The Flower Withers si 34.788%...Complete (parca de pe asta am ascultat ceva, dar nu mai tin minte nimic, asa ca nu se pune). Da, domnule, dar am ascultat Turn Loose The Swans chiar in 1993! Ce mai conteaza ca ultimul album pe care il tin minte e The Dreadful Hours, aparut 2001? Imi amintesc ca, in 2001, dupa ce au lansat A Fine Day To Exit, cei de la Anathema au fost invitati la emisiunea Friday Rock Show a lui Tommy Vance, de pe VH1. Intr-un anumit moment al emisiunii au fost difuzate cateva imagini cu Anathema din perioada Serenades. Fratii Cavanagh si-au coborat privirea spre podea si au schimbat repede subiectul discutiei. Dupa ce am ascultat For Lies I Sire, pe langa zambetele pe care mi le-au produs cei care simteau un nou Turn Loose The Swans, am incercat un mic exercitiu de imaginatie cu o intrebare, acompaniata de imaginea fratilor Cavanagh: oare celor de la My Dying Bride nu le e rusine cand aud vioara aia care suna mai rau decat fierastraul circular pentru taierea lemnului al vecinului meu? Macar atat, ca de schimbarea subiectului discutiei nu poate fi vorba. Pentru asta am asteptat noi mai bine de un deceniu?

9 comments:

Anonymous said...

A disparut din pacate :((. Eu unul astept cu destul de mult interes albumul asta. Despre A Line Of Deathless Kings hmm ... stai linistit ca nu ai pierdut nimic. Eu l-am ascultat de 2-3 ori si apoi am dat cu incredere shift+delete.

MDB sunt un caz special pentru mine: The Angel and the dark river este unul din albumele mele preferate.Cred ca il stiu pe derost. Dar restul albumelor exceptand 1-2 piese de pe fiecare ma lasa indiferent.

Anonymous said...

Man. Si eu am ascultat MDB din 1992, de cand Gabi Gombos facea legea in rockul romanesc. Recunosc ca imi plac "Turn lose the swans" si "% Complete". Sunt albume... etalon, ca sa ma exprim in spiritul acelor vremi, nu lipsite de o anumita decadenta juvenil-minimalista.

O buna bucata de timp am avut impresia ca Aaron Stainthorpe are ceva de spus si isi merita renumele de damnat ai metalului.

Urmarind evolutia trupei My Dying Bride am ajuns la o singura concluze: Aaron Stainthorpe este un retardat.

Trist, dar adevarat.

Dave said...

@Garm: A reaparut, din pacate. Sper sa apelezi la solutia miraculoasa shift + delete si in cazul For Lies I Sire.

@Agasat: Cred ca nu esti singurul care avea impresia, in acea perioada, ca Aaron Stainthorpe are ceva de spus, dupa cum nu esti singurul care a ajuns la concluzia trista, dar adevarata.

Tom said...

eu si cand ascultam mdb imi dadeam seama ca aaron e un terminat.

Paul Slayer Grigoriu said...

Preferatul meu pana in acest moment e "The Dreadful Hours", iar "A Line of Deathless Kings" nu e rau deloc. E drept, trupa poate fi acuzata ca ar fi, pe alocuri cel putin, retrograda, dar asta dupa ce cu "Turn Loose the Swans" a revolutionat peisajul si dupa ce, pana astazi, reuseste, in acelasi stil invechit, sa scrie si piese bune. Si, in fond, doar asta conteaza.

Anonymous said...

In afara de Paul Grigoriu sunteti toti niste fraieri si meritati sa fiti executati in public!!! MDB nu au facut niciodata nici un compromis, ci numai muzica de calitate...dar voi sunteti facuti din lemn si nu puteti sa apreciati....scuip pe voi si va dau shift + delete fraierilor, orbilor si surzilor...luati-o sus!!!

Dave said...

Bine ca stii sa-i apreciezi tu. De fani ca tine au nevoie.

Anonymous said...

Mai e doom-deathul asta valabil in anul 2009?

Dave said...

In Romania? Da.