Wednesday, November 12, 2008

Nickelback - Dark Horse


Dupa ce criticii muzicali au cazut de acord ca definitia cuvantului muzica e All The Right Reasons, Chad Kroeger & Co nici macar nu se chinuie sa raspunda la o intrebare esentiala care ii macina pe multi rockeri in aceste zile: why does everyone hate Nickelback? Daca considerati ca faceti parte din categoria everyone, sa stiti ca versul You look so much cuter with something in your mouth nu vi se adreseaza, desi sunt mari sanse sa aveti aceasta senzatie dupa ce ascultati riffurile de pe Dark Horse. Daca vin si spun ca Dark Horse pe langa All The Right Reasons e ca The Long Road pe langa Silver Side Up, probabil o sa ma intrebati care sunt piesele mele preferate de pe All The Right Reasons: Savin' Me si If Everyone Cared. Daca mai spun ca nu am simtit nici macar un nod in gat cand l-am vazut pe Chad Kroeger langa Santana in piesa Into The Night si am fredonat, plin de mandrie, zile intregi, onomatopeele Ay oh ay oh ay oh ay, s-ar putea sa imi acordati circumstante atenuante. Cei de la Nickelback au venit in intampinarea dorintei mele cu I'd Come For You, litera M din cuvantul muzica, dar si cu Never Gonna Be Alone si If Today Was Your Last Day. Pentru restul, aveti 70% din Dark Horse. Cei de la Nickelback s-au intors si, la fel ca in 2005, spulbera toate albumele rock aparute in acest an. Pentru a va convinge, nu aveti nevoie decat de urechi sa auziti.

No comments: