Monday, November 3, 2008

Am ceva de spus


Senzational! Balaurul, zis si Aurelian Dinca, cunoscutul guitar god mioritic dependent de rock'n'roll, isi continua voiajul pe centura audiovizualului romanesc.

Miercuri 05. noiembrie, Balaurul este invitat la emisiunea "Am Ceva De Spus" de la Antena2 începând cu ora 23.15.

http://www.antena2.tv/amcevadespus

"AM CEVA DE SPUS" isi propune sa aduca in fata publicului personalitati (din arta, business, politica, media, sport) care – asa cum spune si titlul emisiunii - sa prezinte aspecte relevante, inedite din viata lor.

Bineinteles, cea care va orienta discutia catre "taramuri miscatoare" este CRISTINA CIORAN, un binecunoscut om de televiziune, care va initia dialoguri interesante, sustinute de umor si spontaneitate.

Provocarea noastra este aceea de va arata ca exista persoane publice care au cu adevarat ceva de spus, care au facut fapte extraordinare sau au trait momente de exceptie.


Poate va intrebati ce cauta Balaurul in emisiunea Am ceva de spus. Eu ma intreb cum arata restul pozelor cu seringi.

2 comments:

Anonymous said...

Vezi ca a aparut coperta, ce naiba faci? Esti lent si dezamagitor.

Dave said...

Da. Imi pare rau ca nu am mai mult timp sa ma ocup de clovnii astia.