Tuesday, December 11, 2007

Helloween - Gambling With The Devil

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Pentru mine Helloween are doar doua albume: Master Of The Rings si The Dark Ride. Cele doua albume sunt singurele pe care le-am aprofundat si le mai tin minte din istoria glorioasa a trupei, daca aprofundat inseamna undeva pana in treizeci de ascultari. Am mai aprofundat si albumul Chameleon la vremea lui, dar nu mai tin minte mai nimic din el, desi e mare pacat, pentru ca e singurul album pe care Kiske chiar a cantat. Imi amintesc ca am cumparat caseta Chameleon de la o taraba din Piata 700, cam pe langa locul unde se vinde pleskavita azi. Am avut de ales intre Chameleon si Use Your Illusion I, pe care il aveam deja tras de pe o alta caseta. Am ales Chameleon, dar aceasta alegere nu a fost decisiva pentru evolutia mea ulterioara cum a fost alegerea intre Aerosmith - Get A Grip si Alice In Chains - Facelift. Am ales Aerosmith si nu regret deloc.
De ce am facut aceasta scurta introducere? Pentru ca Helloween are un album nou, Gambling With The Devil. Din start vreau sa va spun ca il urasc pe Andi Deris, desi nu mi-a placut niciodata Heloween cu Kiske. De Deris mi-a placut mai mult la Pink Cream 69, desi acum nu l-as mai vrea nici acolo. Daca ma gandesc bine, nu as mai vrea nici Pink Cream 69. Ce sa mai zic de Gambling With The Devil! Cand am vazut ca e locul 1 in topul pe 2007 al lui Hellraiser si ca unii si-au cumparat albumul original, Gambling With The Devil a ajuns direct la Recycle Bin, fara nici macar o ascultare. Merita din plin!

1 comment:

bingohalls said...

Most people have played bingo at least once in their lives so don't wast any more time ... give it a try .