Monday, September 24, 2007

Interpol - Our Love To Admire

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

De cand am luat teapa cu Kaiser Chiefs, am zis ca o sa ma feresc chiar si de Arctic Monkeys. Dar ce sa ma fac cand in trei reviste din patru pe care le-am frunzarit luna asta am gasit numai vorbe mari despre aceasta trupa? I-am ignorat cat am putut, apoi i-am pus ultimii pe lista de prioritati, dar, pana la urma, inevitabilul s-a produs: am ascultat noul album Interpol, Our Love To Admire. Toate vorbele mari care s-au scris despre ei au un suport real. Cand trei oameni, si nu orice oameni, spun ca un album ca Our Love To Admire e de top 10 pe 2007, inseamna ca au dreptate. Daca va mai spun ca in topul lui Dave Interpol va ocupa cam acelasi loc pe care l-a ocupat The Killers in 2006, nu mai ramane urma de indoiala. E printre albumele anului, fie ca vreti, fie ca nu vreti. Sfatul meu este sa incercati The Heinrich Maneuver, Mammoth sau No I in Threesome.

No comments: