Friday, June 22, 2007

Fapt divers

Vineri, in timp ce rasfoiam editia tiparita a ziarului Cotidianul, mi-a sarit la ochi descrierea facuta trupei Backyard Babies:

18.50-19.50 Trupa suedeza Backyard Babies se revendica de la vechea scoala a rock’n’roll-ului, dar are si influente punk si glam. Ultimul album, „People Like People Like People Like Us“, este considerat cel mai omogen de pina acum, temperind agresivitatea punk cu ritmuri melodioase.

In acel moment mi-am amintit ca anul trecut am facut si eu o cronica la ultimul album Backyard Babies in care spuneam, printre altele:

Backyard Babies este o trupa suedeza care se revendica de la old school of rock’n’roll si isi trage energia muzicala din punk, glam si hard rock. [...] Albumul [...] aduce cel mai compact sound Backyard Babies de pana acum. [...] agresivitatea punk de altadata este bine temperata, combinatiile melodioase si catchy, principalul pilon al muzicii acestei trupe suedeze, sunt cautate la tot pasul, fie ca e vorba de strofe, bridge sau refren.

No comments: